Kompaniya haqida

"FIDO-BIZNES" kompaniyasi 1993 yilda tashkil etilgan. Bugungi kunda kompaniya O‘zbekiston bozorida axborot tizimlari va texnologik yechimlarni ishlab chiqaruvchi va yetkazib beruvchi yirik kompaniyalardan biri hisoblanadi.

"FIDO-BIZNES" kompaniyasi

FIDO-BIZNES innovatsiyalarning kashshofi bo‘lib, 30 yil davomida mijozlarimizga texnologik salohiyatini ochish va yangi imkoniyatlar sari olg‘a siljishda yordam berish uchun IT-yechimlarni taqdim etadi. Biz an'analar va tajribani eng ilg'or texnologiyalar bilan mohirona uyg'unlashtiramiz va eng yaxshi natijalarni beramiz. Jamoaning birligi, uning maqsadlari, madaniyati va qarashlari hayotni va kelajakni o'zgartiradigan echimlarni yaratishga imkon beradi.

Bizning yechimlarimiz har qanday vazifani va istalgan vaqtda engishga tayyor, shuning uchun ishonch bilan aytishimiz mumkinki, Fido Biznes uchun imkonsiz vazifalar yo'q. Kompaniyaning xizmatlar va mahsulotlar portfeli bank, sanoat, sug'urta, telekommunikatsiya tarmoqlari, shuningdek, davlat sektori va boshqa ko'plab sohalar uchun yechimlarni o'z ichiga oladi.

Hurmat bilan, FIDO-BIZNES bosh direktori
Dadajanova Farida Talatovna

Savollaringiz qoldimi?

Ariza qoldiring va menejerimiz siz bilan bog'lanib, sizga maslahat beradi
sizni qiziqtirgan har qanday nuqta!

Biznes falsafasi

Sifatni boshqarish sohasidagi kompaniya siyosati

Vakansiyalar

Qadriyatlar

  • Mas'uliyat
  • Ijodkorlik
  • Ishtirok etish
  • Jamoa ruhi
  • O'zaro hurmat
  • Sadoqatlik

Namoyon

Har doim yuqori sifatli va yuqori texnologiyali echimlarni taqdim eting

Миссия

Сделать высокие технологии доступными для каждого клиента

Kompaniya siyosati boshqaruvda sifat

Vakansiyalar

"FIDO-BIZNES" maqsadi

mijozlar biznesini boshqarishni soddalashtiradigan ilg'or texnologiyalar asosida eng yaxshi axborot tizimlarini ishlab chiqarishdir.

“FIDO-BIZNES” Mijozlarga zamonaviy, eng muhimi, arzon axborot texnologiyalaridan foydalanish orqali yuqori samarali va raqobatbardosh bo‘lishga yordam beradi; Ishlash va martaba qurish nufuzli bo'lgan barqaror rivojlanayotgan, texnologik jihatdan rivojlangan, etakchi kompaniyada xodimlarga o'zini o'zi anglash va yangi narsalarni o'rganish imkoniyati taqdim etiladi; davlatga IT sanoatini qurishda yordam beradi.

Sifat menejmenti tizimi

 ishlab chiqarishni boshqarish tizimining ajralmas qismi sifatida qaraladi. Rahbariyat korxonaning asosiy maqsadini ishlab chiqarilayotgan va sotilayotgan mahsulot iste’molchilarining talablarini qondirish, korxona hayotiyligini ta’minlash, xodimlarning turmush farovonligini doimiy oshirish deb biladi.

Belgilangan maqsadlarga erishish va bozorda raqobatbardoshlikni oshirish uchun quyidagi maqsadlarda ISO 9001:2015 xalqaro standartiga muvofiq Sifat menejmenti tizimi joriy etildi:

  • mijozlar ehtiyojini qondirishni ta'minlash
  • kompaniyaning tashqi va ichki bozorlarda raqobatbardoshligini oshirish
  • bugungi kunda yuqori raqobatbardosh bozorda potentsial iste'molchilarning ishonchini oshirish

Ushbu maqsadlarga erishish uchun kompaniya rahbariyati qaror qildi
ustuvor vazifalar:

ishlab chiqarish va boshqaruv usullarini takomillashtirish;

dasturiy ta'minot iste'molchilarining talablarini aniqlash va bajarish, ularning qoniqish darajasini oshirish;

infratuzilmalarni sifat jihatidan yaxshilash

Kompaniya shaxsiy manfaatlar va Kompaniya manfaatlarini yo‘lga qo‘ygan, o‘z mas’uliyatini anglagan va fidoyilikka tayyor bo‘lgan hamfikr mutaxassislar jamoasi tufayli yuqori natijalarga va belgilangan maqsadlarga erishmoqda.

Belgilangan maqsadlarga erishish uchun ushbu siyosat kompaniya rahbariyatining quyidagi majburiyatlarini o'z ichiga oladi:

  • Rahbariyatning SMS samaradorligini doimiy ravishda oshirish majburiyati;
  • Amaldagi qonunlar va tashkilotga nisbatan qo'llaniladigan boshqa talablarga rioya qilish majburiyati;
  • Belgilangan vazifalarni bajarish uchun barcha zarur resurslarni ta'minlash;
  • Korxonaning konteksti va risklarini ko'rib chiqing;
  • Belgilangan maqsad va vazifalarga erishishda qo'shgan hissasi uchun xodimlarni doimiy ravishda taqdirlash;
  • Vaqti-vaqti bilan axborotni olib borish va kompaniyaning SMS sohasidagi faoliyati bo'yicha barcha manfaatdor tomonlar bilan ochiq muloqotni o'tkazish;
  • Kompaniyaning barcha darajalarida siyosatlarni muloqot qilish, tushuntirish va amalga oshirish;
  • Tizimni doimiy ravishda takomillashtirish maqsadida har yili boshqaruv tizimining ishlashini uning muvofiqligi, muvofiqligi va samaradorligini tahlil qilish.